Een logo identificeert je bedrijf. En daarom is je logo meer dan alleen een logo. Een goede logo creëert een gevoel, zorgt voor herkenbaarheid en krijgt mettertijd betekenis en kracht. Het faciliteert, maar het is niet de totaliteit van de uitdrukking. Het is de perfecte vaartuig voor alle associaties en gevoelens die mensen zullen hebben met jouw bedrijf. Een goede logo kan dus veel voor je doen.
Een goed logo werkt.
Jouw logo moet kloppen. Het moet passen binnen de branche waarin het gaat bloeien. Een fashion logo zal eerder elegant zijn en een sport logo zal meer moedig en dynamisch van character zijn.
Jouw logo moet zich genoeg kunnen onderscheiden. Het moet Gedenkwaardig genoeg zijn zodat het in ons geheugen blijft hangen. Na een paar keer het gezien te hebben zouden mensen het uit hun hoofd moeten kunnen krabbelen.
Jouw logo moet in vorm ongecompliceerd zijn. Het blijft herkenbaar op een klein formaat zoals op een visitekaartje of op een grote billboard tot allerlei pixel formaten voor op het web. Een simpel logo kan overal toegepast worden en zal langer van levensduur zijn.
Intakgesprek
We beginnen met een intakegesprek. We bespreken de identiteit en activiteiten van uw bedrijf om een gevoel te creëren die uw logo moet uitstralen. Met deze beeld in gedachten kunnen we beginnen met schetsen.
Ontdekking
Samen gaan we de ontwerpfase in. We ontdekken ideen, bespreken schetsen en zoeken zo samen naar de beste logo voor jouw organisatie of bedrijf. We beeindigen deze fase zodra we tot een definitieve vorm komen.
Definitief ontwerp
Met het definitieve ontwerp ontvangt u een bestandenpakket waarmee wij je logo overal kunnen gaan toepassen. We stellen samen de nodige documeten op en kunnen gaan pronken met uw logo!